Koroonakriisi ajal järsult harvenenud kontoris käimine on muutunud püsivaks nähtuseks, selgub Elisa töötajate kontori käimise statistikast. Kui koroonaeelsel ajal käis iganädalaselt kontoris 62% kõikidest töötajatest, siis tänaseks on nädala lõikes kontoris käijate hulk kahanenud umbes 25 protsendi juurde ning seda kõikide töötajate ja tiimide lõikes.
- Elisa tegevjuht Andrus Hiiepuu ei nõua, et töötajad peaksid iga päev kontoris käima. Foto: Liis Treimann
“Kontor on muutunud kohaks, kus käiakse siis, kui on vaja kellegagi kokku saada või terve tiimiga koostööd teha. See ei ole enam koht, kuhu minnakse lihtsalt seepärast, et nii on alati tehtud. Pigem on see muutunud inimeste põhitöökohast millekski selliseks, mis pakub koduseintele head vaheldust – nii nagu varem pakkus kodukontor vaheldust päriskontorist,” lausus Elisa tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.