McDonald’s investeerib töötajate heaolusse 340 000 eurot ja värbab Eestis juurde 115 töötajat
Tulevast töökohta valides on hooliv töökeskkond oluline enam kui 97%, ettevõtte visioon, väärtused ja kultuur olulised enam kui 89% Eesti vastaja jaoks, selgus restoraniketi McDonald's ja ärinõustamisettevõtte PricewaterhouseCoopers uuringust.
McDonald´s investeerib töötajate heaolusse 340 000 eurot ja värbab Eestis tööle 115 uut töötajat. Foto: Marek Metslaid
Sel aastal värbab McDonald's Eestis tööle 115 uut töötajat ning panustab eelkõige hooliva ja toetava töökeskkonna arendamisse, investeerides 340 000 eurot töötajate toetus- ja arenguprogrammidesse. Programmid hõlmavad töötajate erialaste teadmiste ja oskuste edendamisele suunatud koolitusi, kuid ka programme, mille eesmärk on motiveerida, hoolida ja edendada töötajate üldist heaolu.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.