Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu jagab nõuandeid, kuidas teha edukat tööandja brändingut ning mida nii turundajad kui ka kommunikatsioonispetsialistid võiksid seejuures silmas pidada.
- Tele2 turundus-ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
Kui varasemalt tuli talentidel minna töövestlusele iseennast müüma, siis nüüd on tööturul pigem vastupidine olukord. Tööandjana tuleb mõelda, kuidas teha ennast, pakutav töökoht ja organisatsioonikultuur ning maine nii tulevastele kui ka juba pikalt ettevõttes tegutsenud talentidele atraktiivseks ja seda kõike ka säilitada. Õige vastus peitub sedapuhku tööandja brändingus, ent pelgalt turundus- ja kommunikatsiooniplaanist ei pruugi selleks piisata.
Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.