• 24.08.22, 13:00

Kuidas personalitöö riskidega toime tulla?

Viimastel aastatel on juhid paremini mõistnud, kui oluline on personalitöö ettevõtte edukuse seisukohast. Praegused riskid on varasemast palju strateegilisemad ja ärikesksemad.
Kuidas personalitöö riskidega toime tulla?
  • Foto: Pixabay
Muutuste hulk, millega tööandjad on pandeemia ja tehnoloogia kiire arengu tõttu pidanud hakkama saama, on olnud tohutu. Pole näha, et olukord niipea kergemaks läheks, sest personalijuhtidele lisavad kohustusi muud tegurid, näiteks hübriidtöö ja kasvav palgasurve. Muutused toimuvad nii kiiresti ja maailm on niivõrd keerukas, et kui ei kindlusta töötajate säilenõtkust, pidevat õppimist ja agiilset mõtteviisi, takistatakse organisatsiooni muutumisvõimet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele