Covid-iga seotud temaatika ja jõuliselt muutunud tööjõuturg on märksõnad, mis R-kioski personalijuhi Piret Aessi jaoks tähistavad eelmist aastat ja millega tuleb silmitsi seista veel selgi aastal.
- Piret Aess Foto: Kalev Lilleorg
Ehkki Covid mõjutas eelmist aastat tugevalt, oli Piret Aessi sõnul siiski hea, et teadsime viirusest juba rohkem kui aasta varem. „Tundmatus tekitab inimestes erinevaid emotsioone – mõnel avaldub see ärevusena, teisel tõstab adrenaliinitaset,“ räägib Aess. „2021. aastal oli tundmatusest kantud hirme ja muresid juba vähem, sest oleme suures plaanis õppinud selle viirusega koos elama – mõtted on korrastatumad ja tegevused ning rutiinid on kohanenud meid ümbritsevaga.“
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.