• 06.12.21, 05:22

Milles seisneb Lidli värbamisstrateegia?

Lidl on viimasel ajal paistnud silma oma ebatavapärase värbamisstrateegiaga, püüdes kõnetada uusi töötajaid ka konkurentide parklatest. Uurisime ettevõtte personaliosakonna juhataja Liina Kippasto käest, millist strateegiat nad uute töötajate värbamiseks täpsemalt kasutavad.
Milles seisneb Lidli värbamisstrateegia?
  • Foto: Raul Mee
Värbamiskampaanias julged sõnumid

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele