• 02.06.21, 05:17

SEB tööandja brändingu eesmärk on murda müüti, et pangas on igav töötada

SEB Pank pälvis värbamisturundusauhindade jagamisel eriauhinna SEB saadikute programmi loomise eest. Kuidas arendatakse ettevõttes persooni- ja tööandja brändi, sellest rääkis SEB värbamispartner Kaisa Pelt.
SEB värbamispartner Kaisa Pelt
  • SEB värbamispartner Kaisa Pelt

Eesmärk: murda müüte

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele