• 28.12.20, 10:38

Tööandja bränding on aktuaalne ka pandeemia ajal

Kiire küsitlus 2020. aasta novembris 60 Eesti personalitöötaja hulgas näitas, et 49% uuringule vastajatest on plaanimas tööandja brändinguga jätkata nii nagu varem.
Tööandja bränding on aktuaalne ka pandeemia ajal
  • Foto: Helo Tamme
24. novembril toimunud Helo Tamme Virtuaalkohvikus jagas Instar EBC asutaja ja tegevjuht Kersti Vannas infot tööandja brändingu kohta kahes olulises vaates:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele