• 10.06.20, 10:10

Estraveli personalijuht: seekordne kriis tuli täiesti teistmoodi

Reisibüroo Estravel jaoks muutus olukord kardinaalselt juba veebruari lõpus, kui Euroopa hakkas piire sulgema. „Aprillis oli meil ajalooline hetk, kui käive oli negatiivne. Oleme kaks kuud tegelenud klientide reiside ümber broneerimisega või reiside tagasimaksetega,ˮ selgitab Estraveli personalijuht Kairi Luur.
Estraveli personalijuht Kairi Luur
  • Estraveli personalijuht Kairi Luur Foto: Renee Altrov

Täiesti teistmoodi kriis

Seotud lood

Uudised
  • 08.06.20, 07:12
Aet Urvast: ebakindlust jagub veel aastateks
Vanalinna Ehituse personalijuht Aet Urvast ütleb, et reaalset mõju tööjõuturule saab hinnata alles töötukassa meetme lõppedes. „Ettevõtted ja ametikohad väljuvad kriisist erinevalt, aga majandusanalüütikute hinnanguid jälgides saab järeldada, et ebakindlust jagub tõenäoliselt veel aastateks.ˮ
Uudised
  • 05.06.20, 08:00
Eesti Pagari personalispetsialist: lahkuvate ukrainlaste asemel värbame kohalikke
Eesti Pagari personalispetsialist Maive Premet selgitab, et kriisis on olnud suur mure võõrtöötajatega ja sellega, mis saab töösuhetest edasi. Koondama pole ettevõtte veel pidanud. „Vastupidi, värbasime lahkuvate ukrainlaste asemel uusi töötajaid ja keskendusime eestlastele. Ukrainlaste tööload hakkasid küll lõppema mai keskpaigast, aga uusi töötajaid nende asemele otsisime juba aprillis.ˮ
Uudised
  • 04.06.20, 09:00
Tallinna lennujaama personalijuht: loodetavasti nii suuri koondamisotsuseid rohkem tegema ei pea
Tallinna lennujaama personalijuht Anneli Lille ütleb, et kuna tööjõukulud moodustavad aga 41% ettevõtte püsikuludest, siis on septembri lõpuks plaanitud vähendada töökohti 17% võrra. „See tähendab, et perioodil juulist septembrini koondame kokku 111 ametikohta, aga praegu on alust uskuda, et taolise ulatusega otsuseid me sel aastal rohkem tegema ei pea.ˮ
Arvamused
  • 03.06.20, 08:00
Tiina Drui: kui soovime õnnelikke kliente ja häid majandustulemusi, peame alustama töötajakogemusest
Iga äri lõppeesmärk on kasum ja edukuse eelduseks peetakse rahulolevat klienti. Selle kõrval kinnistub üha enam veendumus, et äriedu tegelik juurpõhjus peitub pühendunud ja oma kutsumuse leidnud töötajates.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele