Kas olete üks paljudest, kes loeb pühade ajal e-kirju, või olete üks vähestest, kes paneb peale automaatvastuse ega kontrolli kirjakasti enne, kui taas tööle lähete? Kas kulutate palju aega e-kirjade pärast muretsemisele, kaotades kauaoodatud puhkuse nutitelefoni lõputule piiksumisele?
Klassikalised lood ja mängufilmidki pajatavad juba paaridest, kes lähevad kauaigatsetud puhkusele mõnda romantilisse paika, et koos aega veeta, end muust maailmast välja lülitada ja üritada uuesti saavutada mingigi tasakaal töö ja eraelu vahel, millest igapäevarutiinis nii väga puudust tuntakse. Ja siis saabub e-kiri – ülemused nõuavad kiiresti hädavajalikku infot ning üks puhkusel olijatest peab tegelema kellegi juhendamisega ja üksikasjalikult selgitama, kuidas seda informatsiooni leida. Ta küll kaalub palve eiramist, aga hakkab peagi muretsema, et see võib kahjustada alati kättesaadava töötaja muljet, mida ta on üritanud endast jätta. Selle asemel et nautida pärastlõunat kohalikku toitu maitstes ja linna peal jalutades, passib tema kaaslane tundide kaupa linna keskväljakul ja vaatab pealt, kuidas armsam meeleheitlikult telefoniga ringi vehib ja üritab levi leida, et saaks e-kirja saata.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.