• 02.12.24, 16:34

Töötajaid toetades pakud head kliendikogemust ja lood ettevõtte edu

Kliendikogemus on muutunud oluliseks aspektiks ettevõtete strateegias, kuna see mõjutab otseselt klientide rahulolu ja lojaalsust. Eksperdid tõdevad, et kliendikogemus on seotud töötajate heaoluga ning see on valdkond, millesse tuleb panustada.
Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Merli Lugima, saatejuht Alyona Stadnik ja Megaforti personalijuht Karneliia Press.
  • Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Merli Lugima, saatejuht Alyona Stadnik ja Megaforti personalijuht Karneliia Press. Foto: Äripäev
Saates "Teeninduse teejuht" arutletakse, kuidas erinevad ettevõtted, sealhulgas Tele2 Eesti ja Megafort, käsitlevad kliendikogemuse juhtimist ning millised on nende lähenemised ja strateegiad.

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.24, 10:03
Psühholoog: psühholoogiline tugi töötajatele peaks olema iseenesestmõistetav
Ahistamine, psühholoogiline vägivald või kiusamine ei mõjuta ainult meeleolu, vaid ka emotsionaalset tervist tervikuna. Töökohal puutuvad inimesed sageli kokku negatiivse käitumisega, mistõttu on oluline, et tööandjad pööraksid töötajate vaimsele tervisele suuremat tähelepanu.
Uudised
  • 18.04.24, 09:00
Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja ja hoidja
Ettevõttel ei saa olla õnnelikke kliente, kui töötajad ei tunne end oma rollis ja keskkonnas hästi. Samas on töötajakogemuse kujunemisel oluline roll ka töötajal endal.
Uudised
  • 25.01.24, 11:21
Circle K astub sotsiaalse eksperimendiga teenindajate kiusamise vastu
Balti riikides korraldatud Circle K siseuuring näitas, et keskmiselt neli teenindajat kümnest on kogenud sobimatut käitumist klientidelt.
Uudised
  • 25.10.22, 09:00
Klienditeenindaja – pingelise aja psühholoog?
Teenindaja töö juures on vältimatu, et kliendi esmane pahameeletorm ja probleemide korral tekkinud frustratsioon jõuab just nendeni. Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina märgib, et kui tegu on õigustatud pahameelega, suudavad kogenud teenindajad harilikult pinged kiiresti maha võtta ja jõuda sobiva lahenduseni, kuid eriti koroonakriisi algusest nõutakse teenindajatelt tihti kurjalt vastuseid ja lahendusi ka probleemidele, mille üle neil mingit kontrolli pole – alates sellest, miks ei saa õue minna, kuni selleni, miks on bensiin nii kalliks muutunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Viimased uudised

Uudised
  • 31.03.25, 16:20
Kui struktuur kaob, aga juhtimist ei tule ehk miks lame organisatsioon võib valusalt langeda
  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 12:00
Virtuaalne töö- ja karjäärimess pakub võimalusi nii tööotsijale kui karjääripööret plaanijale
Uudised
  • 31.03.25, 09:48
Kas tööandja saab puhkuseleminekut keelata? Mitte alati!
Pane tähele: täna on puhkuste ajakava esitamise tähtaeg!
Uudised
  • 31.03.25, 09:00
Targalt, mitte tormates: värbamisnipid, mis praegusel ajal loevad
Tööandjad värbavad kiiremini kui mõtlevad – ja see maksab kätte!
Arvamused
  • 28.03.25, 19:20
Irene Annus: palgateadlikkus on puuduolev lüli hariduses ja tööturul
Kui palgateadlikkus on üks tööelu nõrgemaid lülisid, on ehk aeg see lüli ise tugevamaks muuta!
Saated
  • 28.03.25, 16:00
AI automatiseerib töölõike, mitte töökohti
Arvamused
  • 28.03.25, 15:25
Tööandjad otsivad inimesi valest kohast ehk kes on tööturu alakasutatud ressurss
Personaliplaanides on auk – ja see on halli värvi.
Uudised
  • 28.03.25, 13:31
Hea klienditeenindaja olgu sõbralik nagu koer, kannatlik nagu krokodill ja minema vooluga kaasa nagu saarmas
Hea teeninduse kuu raames jagavad oma mõtteid ja kogemusi heast teenindusest Prisma ja Tallinna Sadama töötajad ja esindajad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele