• 18.07.23, 10:00

Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania

Seekordses saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile. Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.
Teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti, saatejuht Keit Ausner ning Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
  • Teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti, saatejuht Keit Ausner ning Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu. Foto: Äripäev
Tele2 on võtnud tööandja brändingu oluliseks fookuspunktiks, kuna nad soovivad saada Eesti parima klienditeenindusega ettevõtteks. Tiina-Mall Vannastu sõnul on tööandja bränding seotud ettevõtte äriliste eesmärkide ja strateegiaga ning aitab eristuda konkurentidest. Tele2 keskendub oma inimestele, olles veendunud, et parim klienditeenindus tuleb just nende endi poolt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele