Hea spetsialisti kaotus võib maksma minna tema aastapalga suuruse summa, selgub Äripäeva raadiosaatest „Viimane mudel”.
- Saates „Viimane mudel” rääkisime ka sellest, et inimeste leidmiseks tuleks eurooplastele rohkem turundada Eesti elukeskkonda kui head kohta, kus elada, et meelitada siia talente. Foto: Raul Mee
Hiljuti teatas statistikaamet, et tööhõive on jõudmas teatud küllastumispunkti, kui töötuse määr ulatus sajandi madalaima tasemeni ehk langedes 3,9 protsendini.
Infotehnoloogia on olnud pikka aega teatavasti sektor, kus tööjõudu tundub justkui alati puudu olevat ning inimesi värvatakse otse ülikoolidest. Järgmisel aastal kasvab IT-spetsialistide puudujääk 7000 inimeseni, prognoositi IKT aastakonverentsil.
Kuidas sellises olukorras toime tulla? Mida värbamisel silmas tuleks pidada? Millist rolli mängivad ettevõtte tuntus ja bränd, millist pinksilaud?
Sellest kõigest räägime saates „Viimane mudel” värbamisagentuuri Brandem tegevjuhi Marie Evarti ja Telia ärikliendi üksuse juhi Tarmo Kärsnaga. Saatejuht on Priit Pokk.
Saadet toetab Telia.
Kuula saadet siit:
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.