Kui tootmiskeskkonnas on vaja anda negatiivset tagasisidet, tuleb probleemidega tegeleda nende tekkides ja kiiresti, kirjutas tööstussektori tippjuhi taustaga juhtide arengutreener Kristjan Rotenberg.

- Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust, sõnas arengutreener ja koolitaja Kristjan Rotenberg. Foto: Raul Mee
Tagasiside andmine tootmispõrandal on delikaatne, kuid ülioluline osa pideva parendamise kultuuri edendamisest. Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust.
Spetsiifiline tootmise kontekst omakorda seab väljakutsed tagasiside andmisele: suured meeskonnad, palju alluvaid ühel juhil, mürarikas keskkond, väga kiire töötempo, palju vastastikuseid sõltuvusi jne.
Pakun mõned nipid, millega tasub arvestada tagasiside andmisel tootmiskeskkonnas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juhtide värbamine on üks organisatsiooni olulisemaid ja keerulisemaid ülesandeid. Iga juht mängib võtmerolli ettevõtte kultuuri, väärtuste ja strateegiliste eesmärkide saavutamisel, seetõttu on kriitilise tähtsusega, et valikuprotsess oleks põhjalik ja läbimõeldud.
Kaugtöö teema ümber tekkinud diskussioon on asjatult polariseerunud, kinnitas IT-ettevõtte Solita juht Märt Ridala.
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja
argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?