Kõhutunne ei pruugi alati sihile viia, andmed aitavad inimeste juhtimises tuua suurde pilti selgust, langetada otsuseid ja ennetada võimalikke murekohti.
- Uue töötaja laud ei tohiks olla kohustustes lookas, leiab Elisa personalijuht Kaija Teemägi. Foto: Jake Farra
Mida rohkem on organisatsioonis töötajaid, seda enam on ka erinevaid soove, arvamusi ja mõtteid. Kui inimeste meeleolu ja motiveeritust järjepidevalt ei mõõda või tagasisidet ei küsi, hakkab üsna varsti viltu vedama. Andmeteta tegutsemine on tänapäevases juhtimises võrreldav silmaklapid peas autorooli istumisega. Numbrid ja statistika aitavad saada ettevõttes toimuvast parema ülevaate, mõista, miks midagi ei toimi või toimib, samuti osades olukordades ka oma kõhutundele kinnitust leida.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.