• 20.09.24, 11:45

Guido Pärnits kodukontori eelistajaid tööle võtta ei taha

Ma ei ole küll Elon Muski fänn ja tema väljaütlemine oli radikaalne, aga nõustun temaga veidi selles, et töötajad ei tohiks kodukontorit harrastada, rääkis ettevõtja Guido Pärnits.
Ülemiste kaubanduskeskuse juht ja Ülemiste City omanik Guido Pärnits.
  • Ülemiste kaubanduskeskuse juht ja Ülemiste City omanik Guido Pärnits. Foto: Liis Treimann
Kuigi koroona tõi palju võimalusi, kuidas kodus või maailma eri otstes tööd teha, siis piirangute aeg avas ka võimalused mugavustsooni langeda, rääkis Pärnits konverentsi “Äriplaan 2025” laval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 12:00
Virtuaalne töö- ja karjäärimess pakub võimalusi nii tööotsijale kui karjääripööret plaanijale
Milline olukord on tööturul täna ja mida saabuv mess mõlemale poolele pakkuda saab, sellest räägivad sisuturundussaates lähemalt töötukassa nõukogu juht ja Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode ning töötukassa teenusejuht Livia Laas.

Viimased uudised

Uudised
  • 31.03.25, 16:20
Kui struktuur kaob, aga juhtimist ei tule ehk miks lame organisatsioon võib valusalt langeda
  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 12:00
Virtuaalne töö- ja karjäärimess pakub võimalusi nii tööotsijale kui karjääripööret plaanijale
Uudised
  • 31.03.25, 09:48
Kas tööandja saab puhkuseleminekut keelata? Mitte alati!
Pane tähele: täna on puhkuste ajakava esitamise tähtaeg!
Uudised
  • 31.03.25, 09:00
Targalt, mitte tormates: värbamisnipid, mis praegusel ajal loevad
Tööandjad värbavad kiiremini kui mõtlevad – ja see maksab kätte!
Arvamused
  • 28.03.25, 19:20
Irene Annus: palgateadlikkus on puuduolev lüli hariduses ja tööturul
Kui palgateadlikkus on üks tööelu nõrgemaid lülisid, on ehk aeg see lüli ise tugevamaks muuta!
Saated
  • 28.03.25, 16:00
AI automatiseerib töölõike, mitte töökohti
Arvamused
  • 28.03.25, 15:25
Tööandjad otsivad inimesi valest kohast ehk kes on tööturu alakasutatud ressurss
Personaliplaanides on auk – ja see on halli värvi.
Uudised
  • 28.03.25, 13:31
Hea klienditeenindaja olgu sõbralik nagu koer, kannatlik nagu krokodill ja minema vooluga kaasa nagu saarmas
Hea teeninduse kuu raames jagavad oma mõtteid ja kogemusi heast teenindusest Prisma ja Tallinna Sadama töötajad ja esindajad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele