Teeninduse olulisuses ei kahtle ilmselt enam keegi. Kunagi oli külas üks pood ja vahet ei olnud, mis meeleolus oli poemüüja või milline kogemus sealt saadi, sest mujale ei olnud ka minna. Täna on aga valik suur ja ebameeldiv teeninduskogemus jõuab sotsiaalmeedia vahendusel minutitega tuhandete inimesteni.
- Tele2 teenindusjuht Helena Viiroja
Eeltoodut arvesse võttes on päris oluline, millist kogemust ettevõtte IGA kord pakub, ja teenindaja meeleolu on suuresti sellega seotud. Kiire ja sõbralik teenindus, mis ületab ootusi ja tekitab hea tunde, on meie tänapäev, sest selle pärast jäädakse ettevõttele ka truuks. Me arvame, et inimesed on ratsionaalsed olevused, aga tegelikult juhivad meid emotsioonid.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.