• 21.11.22, 10:00

Tagasiside andmine pole kriitika!

Millegipärast on nii mõnigi juht hakanud uskuma, et kriitika on see, mis viib inimesi meie tiimides edasi. Kuidas aga aru saada, millal muutub konstruktiivne tagasiside tagurlikuks kriitikaks, ja kuidas siis hea tagasiside andmine ikkagi käib?
Juhtimis-coach Marika Raiski usub positiivse tagasiside suuremasse kasutegurisse.
  • Juhtimis-coach Marika Raiski usub positiivse tagasiside suuremasse kasutegurisse. Foto: Jake Farra
Huvitav on igal juhul, kuivõrd kerge on meil kritiseerida teisi inimesi, nende tegevusi, ideid ja käitumisi ning kuivõrd raske on meil teisi kiita ehk anda positiivset või konstruktiivset tagasisidet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele