• 25.08.22, 10:00

Tervisekassa kogemus: töötaja brändisaadikuna sotsiaalmeedias

Sotsiaalmeedias kujundavad kõik ettevõtte töötajad tööandja brändi. Hea väljaõppe korral võivad nad olla maine kujundamisel suureks abiks.
Signe Ventsel, organisatsioonide arengupartner ja koolitaja
  • Signe Ventsel, organisatsioonide arengupartner ja koolitaja
Kui teen ennastjuhtiva meeskonnaliikme koolitusi, siis osalejate peamine küsimus on ikka, kuidas leida aega juurde ja kuidas olla efektiivsem. Minu lihtne vastus on alati, et ole hea, võta lahti oma telefon ning vaata, milline oli sinu sotsiaalmeedia kasutamise aeg või kuidas üldse jaotuvad sinu tegevused telefonis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele