• 01.06.22, 10:51

Marika Raiski: Oma inimestele peab halbadest uudistest rääkima. Aga õigesti.

Kuigi iga ettevõte tahab töötajatega jagada pigem häid uudiseid, pole ükski organisatsioon raskustest puutumatu. Keerulistest teemadest rääkides soovitab Elisa suhtekorraldusjuht ja juhtimis-coach Marika Raiski toetuda hea sisekommunikatsiooni põhitõdedele.
Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski on veendunud, et halvad uudised jõuavad töötajateni niikuinii. Pigem tasub läbi mõelda, kuidas nendest ise teavitamine kõige vähem kahju teeb.
  • Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski on veendunud, et halvad uudised jõuavad töötajateni niikuinii. Pigem tasub läbi mõelda, kuidas nendest ise teavitamine kõige vähem kahju teeb. Foto: Jake Farra
Suuremate ettevõtete puhul on pidevalt õhus kümneid erinevaid teemasid, millest mõned meeldivamad ning mõned ehk vähem. Kui häid uudiseid on lihtne välja kommunikeerida, siis raskemate teemade edastamine nõuab oluliselt rohkem kaalutletud otsuseid ning esimesest hetkest õigete põhimõtete järgimist. Heast uudisest mittekuulmine ei tekita enamasti pahameelt, kuid tunne, et tööandja üritab varjata või tähelapanuta jätta keerulist teemat, õõnestab kohe kindlasti vastastikust usaldust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele