Circle K personalijuht: värbamisel tuleb üha rohkem mõista, et töötamine pole elus esmatähtis
Mitmed ettevõtted seisavad kevaditi silmitsi sellega, kuidas suvehooajaks töötajaid värvata. Kuidas leida efektiivselt kümneid uusi töötajaid olukorras, kus konkurents tööjõuturul on tihe? Circle K Eesti personalijuht Piret Kask jagab nippe.
Circle K Eesti personalijuht Piret Kask nentis, et igal kevadel tuleb teenindusjaamadesse leida ligikaudu 100 uut töötajat, kuna just suveperioodil kasvab üle Eesti kõikide teenindusjaamade külastatavus.
9 arengukohta värbajale ja 5 soovitust kandidaadile
Juba üle aasta oleme elanud koos viirusega, mis on sundinud raamidest väljapoole mõtlema ja tegutsema nii tööandja, kandidaadi kui ka värbajana. Tallinna Karjäärikeskuse veebiseminar keskenduski värbamisele muutunud tingimustes.
Sisseelamisprogrammid uutele töötajatele ei ole sugugi uus teema ja paljud suured ettevõtted on sellega strateegiliselt tegelenud pikemat aega. Viimastel aastatel on meeldiva sisseelamiskogemuse pakkumisest hakatud rohkem rääkima seoses tööandja brändingu aktuaalsuse suurenemisega. Will Rogers on öelnud, et „te ei saa kunagi teist võimalust esmamulje jätmiseks” ja niisamuti peavad tööandjad pingutama hea kogemuse pakkumise nimel. Kuid mida pidada silmas ühe sisseelamisprogrammi loomisel?
Ilma viirusekriisita maailmas oleks praegu käimas hoogne värbamishooaeg erinevatele hooajatöödele ja lisatööjõule teeninduses, kuid ebakindla suve hakul on ettevõtjate plaanid teistsugused.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.