Tööandja väärtuspakkumine – luba seda, mida päriselt teed
Millele mõelda väärtuspakkumise loomisel ja keda selle koostamisse kaasata? Lihtsalt ilusast müügijutust ei piisa, mistõttu on toimiva väärtuspakkumise puhul kõige alus see, et väljaöeldud hüved ka tõesti eksisteeriksid.
Tööandjatena soovime enda meeskonda inimesi, kes on motiveeritud ja valmis pikaaegseks koostööks. Suurepärastest spetsialistidest on alati puudus, kuid hästi läbi mõeldud ja strateegiliselt ellu viidud tööandja bränding võib aidata tööturul eristuda.
Talendijuhtimise eesmärk on tulemusliku kultuuri loomine ehk soov mõista, mis aitab kaasa töötajate heade tulemuste saavutamisele. Kuidas aga kujundada toimivat talendistrateegiat?
„Arenguvestlus” on mõnes ettevõttes kujunenud vaat et sõimusõnaks, mida viisakas inimene kaine peaga suhu ei võta. Tegelikult ei peaks see nii olema, sest arenguvestlus aitab areneda mõlemal vestluse osalejal ja ettevõttel tervikuna.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.