Uurisime Eesti suuremate ettevõtete personalijuhtidelt, millised inimeste juhtimisega seotud proovikivid on nende organisatsioonides praegu eriti esile kerkinud. Muu hulgas tõdes suurem osa, et rohkem kui eales varem tuleb rõhku panna töötajate vaimse tervise toetamisele.
- Üleval Ülle Matt (Swedbank), Maarja Katušin (Express Post) ja Lea Kimber (Maxima); all Piret Aess (R-kiosk), Leelia Rohumaa (Pipedrive) ja Karin Rändla (JELD-WEN).
Alexela personalijuht Katrin Püks toob inimeste juhtimise katsumustest välja mitmeid aspekte. „Kuna vahetud kohtumised on ära jäänud, siis on koosolekutega ümber kolitud Teamsi. Märksa rohkem on tarvis suurendada inimeste küberturvalisuse teadlikkust, sest paljud töötavad kodukontoris. Info jagamine on tulnud ümber korraldada – nüüd tuleb veelgi rohkem inimesi teavitada ja selgitada, kuidas käitume ning kuidas meil läheb. See on oluline selleks, et inimeste ärevust maha võtta, sest meil läheb hästi ja keegi oma töökohast ilma ei jää.ˮ
Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.