• 09.03.21, 05:35

IKEA praktika: väärtuspõhine töövestlus

Tavaliselt uurivad tööandjad töötajate palkamisel esmalt oskuste, pädevuste ja asjakohase kogemuse kohta. IKEA värbajad keskenduvad töötajate juures eelkõige väärtustele ja mõtteviisile. IKEA Baltikumi inimeste ja organisatsioonikultuuri osakonna juht Laura Lustika jagas, miks on kompetentsid IKEA töövestlustel väärtuste järel teisejärgulised ja mida vestlustelt oodata.
IKEA Baltikumi inimeste ja organisatsioonikultuuri osakonna juht Laura Lustika
  • IKEA Baltikumi inimeste ja organisatsioonikultuuri osakonna juht Laura Lustika
„„Kust sa energiat saad?”, „Mida sa teeksid, kui sul oleks 10 päeva piiramatu eelarve?”, „Milline on sinu unistuste puhkus?” – need on küsimused, mida küsime, kui tahame mõista inimeste väärtusi ja mõtteviisi,” ütles Lustika, tunnistades, et need pole töövestlustel just tavalised küsimused. Tema sõnul iseloomustavad IKEA esimest töövestlust isiksuse tundmaõppimine, avatud arutelu ja aus dialoog.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele