• 17.12.19, 06:00

Parim nipp, kuidas 2020. aastal edukalt värvata (2. osa)

Selle aasta viimase postituse olen kirjutanud kaheosalisena, kuna teema, mida kajastan, on minu jaoks oluline ja usun, et selle laiem kajastamine aitaks parandada nii värbavate tööandjate olukorda kui ka konkurssidel osalevate kandidaatide kogemust ning seeläbi muidugi suurendada ka Eesti personalijuhtumise kvaliteeti ja mainet.
Parim nipp, kuidas 2020. aastal edukalt värvata (2. osa)
  • Foto: Pixabay
Teema kriitilisus jõudis minuni eelkõige just 2019. aasta juunis, kui hakkasin uurima inimeste senist kandideerimiskogemust ja pidin suure üllatusega tõdema, et väga paljudel on konkurssidest paha maitse suhu jäänud.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.19, 07:55
Parim värbamisnipp ehk ilma milleta 2020 enam värvata ei saa
Iga aasta lõpus olen kirjutanud ühe artikli, millega üritan natuke tulevikku vaadata ja avaldada oma arvamust selle kohta, mida järgmisel kalendriaastal värbamistes oodata võib. Praegu näitavad kõik märgid seda, et värbamine saab ka lähitulevikus paras pähkel olema.
Uudised
  • 03.12.19, 08:00
Janne Lõhmus-Oselein: värbamises võidab kiireim
2018. aastal värvati Brandemi andmetel enim töötajaid kaubanduse valdkonnas, ületades aastaga 36 000 töötaja piiri. Suurimates tööjõuportaalides vaatavad klienditeeninduse kategooriates vastu tuhanded pakkumised. Stockmanni värbamisspetsialisti Janne Lõhmus-Oseleini sõnul on kõige tähtsam olla kiire, sest muidu haarab keegi teine hea kandidaadi endale.
Uudised
  • 12.12.19, 12:52
Töötajate värbamise maht tegi kõigi aegade rekordi
Värbamisagentuuri Brandem analüüsist selgus, et tööle võetud töötajate arv kasvas selle aasta kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes koguni 28%. Töölt lahkunud töötajate arv kasvas 9% ja tööandja algatusel töölt lahkunud töötajate arv 8%. Keskmine tööstaaž langes kolme aasta ja ühe kuuni.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele