Üle 10 aasta ärireise korraldanud Gunvor Groupi reisikoordinaator Ruth Simpson tunnistab, et ise reise korraldades hoiab aastas kokku kenakese summa, küll aga eeldab see mõningaid eelteadmisi ja pisut ettevõttesisest koordineerimist.
- Ruth Simpson Foto: Eduard Piir
Korraldada oma reisilogistikat ise või anda kogu töö turismifirmale? See on iga ettevõtja ja eraisiku enda otsustada, kuid päris kindlasti tuleb esimene variant märksa soodsam kui tead, kust ja kuidas otsida soodsaid lende, hotelle jms. Üle 10 aasta ettevõtte reise organiseerinud Gunvar Groupi reisikoordinaator Ruth Simpson nõustus oma kogemusi jagama
27. novembril toimuval
veebiseminaril, kuhu on oodatud nii ettevõtjad, kui eraisikud. Kasulike teadmisi ja vastuseid oma küsimustele saavad sealt kõik.
Lühiintervjuu Ruth Simpsoniga:
Mis on kolm kõige tähtsamat asja, millega peab arvestama ise töölähetusi korraldades?
Esiteks muidugi seda, kuidas on paika pandud ettevõtte poliitika töölähetuste osas - kas on üks reiside kinnitaja/broneerija, või igaüks broneerib ise. Teiseks kindlasti see, milliseid kanaleid kasutatakse reisiteenuste broneerimiseks. Kolmandaks, mida teha siis, kui kõik ei lähe plaanitult - reis on vaja tühistada, pilet sai valeks kuupäevaks ostetud või reisija jäi haigeks?
Millised on peamised vead, mida oma praktikas näete?
Vahel ostetakse soodsaim lennupilet kontrollimata lennugraafikut (transiitlennujaamas ööbimine, vajadus vahetada lennujaama). On juhtunud ka seda, et broneeritakse hotell valeks perioodiks (näiteks ajavahe tõttu päev hiljem saabumine) või passi kehtivust sihtkohta reisimisel.
Kas saate tuua mõne huvitava näite oma praktikast?
Kas just huvitav, aga reisija avastas ükskord New Yorki lennu väravas, et tema ESTA (elektrooniliselt väljastatud USA reisiluba - toim) aegus paar kuud tagasi ja teda ei lastud lennule. Ta taotles kiiresti nutitelefoni kaudu uue ESTA ning õnneks sai kinnituse 15 min jooksul ning pääses peale. Aga oht jääda tähtsatest ärikohtumistest eemale oli väga suur. Ehk siis on äärmiselt vajalik kontrollida kõik reisiga seotu ca nädal-kaks enne reisi, et jõuaks veel reageerida. Ning teine õppetund sellest seigast on soovitus olla esimeste seas lennu pardaleminekul.
Miks peaks osalema „Kuidas korraldada soodsalt töölähetusi“ veebiseminaril?
Antud veebiseminari peamine eesmärk on näidata kuidas ja mis kanalite kaudu on kõige mugavam, soodsam ja kiirem omale töölähetuste reisiteenuseid osta, samuti kus saab vajalikku informatsiooni ning kuidas eristada kasulikku informatsiooni mittevajalikust.
Tutvu seminariga lähemalt ja registreeri enda osalus SIIN! Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.