• 08.05.19, 08:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tule, nagu oled

Eelmisel sügisel lansseeris Swedbank uue laia kõlapinda saanud tööandja mainekampaania „Tule, nagu oledˮ.
Swedbanki personalijuht Ülle Matt
  • Swedbanki personalijuht Ülle Matt Foto: erakogu
Tööandja brändingu puhul on ettevõttes välja kujunenud arusaam, et iga paari aasta tagant teeme põhjaliku mainekampaania, mille külge seome hiljem jätkukampaaniaid. Samuti on igapäevase tööandja mainekujunduse oluline kandja sotsiaalmeedia, töötajate näitamine ning töökuulutuste mänguline ja fantaasiarikas turundus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele