• 29.06.18, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

6 võimalust suvekuumas kandidaate leida

Ülikuum suvi toob endaga kaasa olukorra, kus kõik vähegi mõistuse juures olevad isikud on otsustanud sooja ilma ja päikest nautida. Inimesed on rannas, suvilas või kuskile puhkusereisile sõitnud, seega töö otsimine on viimane asi, mis neile pähe tuleb. Värbajad on hullumas, kaks lisa murekortsukest ja kümme uut halli juuksekarva on veel vähe öeldud olukorra kohta, mida enamik värbajad kuumal suve tunneb.
Helo Tamme
  • Helo Tamme
Mida siis teha kui järjekordne juht astub värbaja tuppa ja annab teada, et tal on uut spetsialisti või kümmet uut teenindajat vaja? Minu soovitus: hinga rahulikult sisse ja välja, loe kümneni ja hakka otsast astuma.
Sõltuvalt rahakoti paksusest ja olukorra kriitilisusest saab iga tööandja valida endale sobiliku lähenemisviisi.
Loo hooajapõhine oma töötaja soovitusprogramm – olenemata sellest, kas värbad ühele või paarikümnele kohale, tippspetsialisti või esmatasanditöötajaid, kõigi värbamiseks saad appi kutsuda olemasolevad töötajad ja nad enda kasuks värbama panna. Kui aga programm juba olemas, siis tõsta panuseid, suvel on värbamine keeruline, seega tunnusta abilisi vääriliselt!
Kaalu tööleasumispreemia maksmist või paku väljavalitule mõni ahvatlev auhind (nt iPhone vmt). Lisa see info kindlasti ka töökuulutusele, sest see aitab töökuulutust teistest eristada ja muudab selle atraktiivseks.
Ole seal kus on potentsiaalsed kandidaadid ehk rannas, loomaaias, laste mänguväljakul, nagu näiteks see 2014. aasta värbamiskampaania, kus töökuulutus oli lisatud riietuskabiinile Stroomi rannas.
Paku taskuraha teenimise võimalust noortele, kes aitaksid sind välja teatud lihtsamates valdkondades. Minu Facebook’i sein oli möödunud nädalal täis paljude uhkete vanemate postitusi laste koolilõpetamise pilte, seega kool läbi ja noored tahavad oma raha saada. Miks mitte pakkuda neile suvel oma esimese töökoha kogemust?
Värba sotsiaalmeediast! Lisaks tavapärasele töökuulutuse avaldamisele uuri uusi võimalusi, näiteks kasutada kuulutamist Facebook’i Messenger’is.
Korralda värbamiskampaania nagu näiteks McDonalds seda 2014. aastal seda tegi. Veidi hiljaks sellega hetkel ehk jäänud oled, aga teame ju ütlust, et parem hilja kui mitte kunagi.
Milliseid värbamistegevusi on sinu ettevõttes tehtud, et saada üle suve värbamiste mõõnast?
Allikas: Helo Tamme blogi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele