• 11.06.24, 16:36

Mis maksab tööandja bränding?

Lihtne öelda, et panusta tööandja brändingusse, aga … mis see kõik mulle maksma läheb?
Instari projektijuht ja tööandja brändingu spetsialist Andrea Maidla.
  • Instari projektijuht ja tööandja brändingu spetsialist Andrea Maidla. Foto: Gregory Kõrgesaar
Ilmselt on nii mõnigi personalijuht pidanud oma juhi samasisulisele küsimusele vastama ja selgitama, miks on vaja panustada tööandja brändingusse ning mil moel panustatud rahaline või ajaline ressurss ettevõttesse tagasi tuleb.
Konverentsil Palga Päev 2023 alapealkirjaga „Mis see maksab“ püüti panna hinnasilt külge muuhulgas ka tööandja brändingule ja Instari projektijuht ja tööandja brändingu spetsialist Andrea Maidla andis ülevaate ka värsketest uuringutulemustest.
Juttu tuli tööandja brändi olulisusest organisatsioonis ja töökoha valikukriteeriumite TOP 10-st aastal 2023 vastavalt värsketele tööootuste uuringu tulemustele. Arutleti, mis need tegevused potentsiaalselt maksta võiks, millised neist on tasuta ja millised võivad olla tagajärjed, kui need tegemata jätta.
Mis maksab tööandja bränding?
00:00
Ettekanne on salvestatud konverentsil Palga Päev 2023 möödunud aasta septembris. Need, kes oma igapäevatöös palga teemadega tegelevad, võivad nüüd aga rõõmustada, sest Personaliuudised on värskelt välja tulnud juba uue Palga Päeva konverentsi kavaga, mille keskne teema on seekord, mis see kõik mulle sisse toob. Otsa vaadatakse nii brändisaadikutele, läbipaistvale palgasüsteemile, töökoormuse mõõtmisele, õiglasele põhitasule kui paljudele muudele teemadele. Erilise tähelepanu all on tänavu tööõigus, täpsemalt paindlikud lepingud ja puhkeaeg. Ning muidugi ei puudu konverentsilt ka tavapärane Eesti Panga tulevikuprognoos. Varajase märkaja piletid on Äripäeva e-poes saadaval kuni 8. juulini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele