Töökohal on põhjalikult hinnatud koolitusvajadust, leitud kriitiline arengukoht, leitud koolitaja, koolitus põhjalikult ette valmistatud, läbi viidud, tehtud tagasisideküsitlus, töötajad on rahul olnud ja siis … naasevad nad oma töökohtadele ja elu läheb vanaviisi edasi. Mis juhtus? Miks oodatud muutust ei toimunud?
- Helen Roots ja Agu Remmelg. Foto: Andres Laanem
Coursy asutaja ja tegevjuht Agu Remmelg selgitab aprillikuu saates „Töö ja palk“, miks juhtub tihti nii, et koolitusel räägitu kukub surnult maha juba koolitusruumi ukse ees ja miks jõuab sageli üksnes väike osa omandatust ka päriselt töökeskkonda ja ‑protsessidesse. Mis on läinud valesti, kui töötajad pärast koolitust vanade töövõtete juurde naasevad?
Agu selgitab muu hulgas, mis on uue aja inimest koolitades teistmoodi, mis on kõige sagedasemad vead, mida koolituste puhul tehakse, ja mis on ühe tõeliselt kasuliku ja tõhusa koolituse võtmesõnad. Juttu tuleb ka noortest ja tähelepanust, tagasisidest ja mõõdikutest ning juhi, personaliosakonna ja töötaja kohustustest.
Vestlust juhib Personaliuudiste juht Helen Roots.
Mis läks valesti, kui töötajad pärast koolitust vanade töövõtete juurde naasevad?
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.