September rõõmustas meid mõnusa sooja ja päikesega, oktoober on mõnus oma esimeste külmadega krõbedaks ja päikeses sillerdavaks muutunud rohus ning lehesajus. Mida lähemale talvele, seda suurem on vajadus leida endas päikest ja motivatsiooni, et mitte koos loodusega talveunne suikuda. Nii tuleb oma emotsioonid lahti mõtestada ja võtta neid, nagu nad on, seda ütleb ka Merit Luik oma kolumnis: „Igal emotsioonil on kindel roll ja väärtus“.
Emotsioonirohke on tegelikult ka palgateema. Kuigi meil ei ole kombeks väga avalikult oma palgast rääkida, on ikkagi nii, et omavahel seda teemat arutatakse ja töötasusid võrreldakse. Kuidas luua töötasusüsteem, mis oleks läbipaistev, õiglane, ärieesmärkidega kooskõlas ja motiveeriv, sellest kirjutab Anu Prandi. Töötasusüsteem peab olema hästi läbi mõeldud, samas teame, et sellest veel ei piisa kauakestvate töösuhete loomiseks. Kristi Jõeorg vaatab, mis peale värskete puuviljade ja ühisürituste tegelikult töötaja motivatsiooni ja lojaalsust mõjutavad. Kui töötaja tunneb tööandja juures pakutavast tööst ja palgast emotsionaalset rahulolu, soovitab ta suure tõenäosusega oma tööandjat ka edasi. Kadri Seeder on uurinud, kes ja miks soovitavad oma tööandja juures töötamist ning jagab saadud teadmisi meiegagi.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.