Koosolekud on meie töise elu lahutamatu osa, ent hoolimata sellest, et veedame üha rohkem aega koosolekutel, pole see meie töö tulemuslikkust kasvatanud – pigem vastupidi.
- Töötubade fasilitaator ja koolitaja Tiina Hiller jagab näpunäiteid, kuidas koosolekust parim võtta ja see enda kasuks tööle panna.
Statistika (Flowtrace.co) näitab, et keskmine töötaja veedab ligi 15%, juhid ligi 50% ja tippjuhid isegi 70% oma tööajast erinevatel koosolekutel ja töistel aruteludel. Samal ajal tunnistavad needsamad juhid, et ligi 70% nendest koosolekutest on ebatõhusad ning pigem raiskavad nende ja ettevõtte aega ja raha. McKinsey andmetel kulutavad ettevõtted ligikaudu 37 miljardit aastas ebavajalikele koosolekutele. Meie kalendrid on täis arutelusid, mis röövivad meie aega ega aita meil oma tööd paremini teha.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.