Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja energia ja kirg parema teeninduse ja organisatsioonikultuuri vastu peegeldub igast sõnast. Tema sõnum on selge: teadvustamine on juhtimise võti ning inimeste mõistmine nõuab kohalolu ja avatust.
Varasemalt personalivaldkonnas töötanud Viiroja liitus Tele2-ga pea viis aastat tagasi. “See oli nagu koju jõudmine – siin on minu tüüpi inimesed, kellega jagame samu väärtusi,” kirjeldas Viiroja, kes tollal alustas teenindusguru ametist. “Vedasin suure kire ja hoolivusega parima teeninduse mõttemustreid. Olin ise ettevõttes eeskujuks parima (sise)teenindusega, inspireerisin, koolitasin ja toetasin inimeste arengut, et pakkuda meie sõpradele parimat kogemust,” kirjeldas Viiroja, mõeldes sõprade all kliente.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.