• 28.09.23, 10:10

Koolitus ja selle alternatiivid – mis on mis ja millal mida kasutada?

Igasuguse arendustegevuse valikul on kõige olulisem alustada lõppeesmärgi või soovitud tulemuse sõnastamisest. Selleks peab juht või personalijuht esitama küsimuse, miks üldse on vaja töötajatele midagi pakkuda või mida töötajad ise vajavad. Tihti on esimene mõte tellida koolitus, ent tegelikult pole jõutud veel mõeldagi, mida koolitusega saavutada loodetakse või millist mõju see võiks organisatsiooni eesmärkide täitmisele avaldada.
Superviisor, meeskondade coach ja täiskasvanute koolitaja Allan Kaljakin selgitab, mille poolest koolituse alternatiivvõimalused üksteisest erinevad ja missuguse probleemi lahendamiseks igaüks neist kõige paremini sobib.
  • Superviisor, meeskondade coach ja täiskasvanute koolitaja Allan Kaljakin selgitab, mille poolest koolituse alternatiivvõimalused üksteisest erinevad ja missuguse probleemi lahendamiseks igaüks neist kõige paremini sobib.
Kui eesmärk on aidata töötajatel omandada uusi praktilisi oskusi ja teadmisi, mis aitavad neil oma tööülesandeid efektiivsemalt täita ning töösooritust parandada, siis ongi kõige õigem valida koolitusformaat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele