Möödunud aasta sügisel loodi Tele2s Teenindusliiga arenguprogamm. Pilootprojekti esimese osa tarvis valiti välja 17 teenindajat ja müügiinimest Tele2 esindustest üle Eesti. Eesmärk oli välja töötada programm, mis annab oskusi kõigis eluvaldkondades, mitte vaid müügis ja teeninduses.
- Helena Viiroja, Tele2 teenindusjuht.
Kõik personalitöötajad on tuttavad nii inimeste värbamisega kui ka nende sisseelamisprogrammi väljatöötamisega, kuid neist olulisem on tänapäeval töötajate hoidmine, olgu selleks teenindaja või finantsanalüütik, keda on tarvis panna just oma ettevõtte poole vaatama. Teenindusliiga eesmärk on keskenduda tavapärase värbamisprotsessi kõrval inimeste personaalsele koolitamisele ja hoidmisele, olenemata tema tööstaažist.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.