Sõda värbajate pärast? 80% Eesti värbajatest on viimase kuue kuu jooksul saanud tööpakkumisi
Värbajate roll on suurenenud värbamismahtude tõttu muutunud hindamatuks, selgus Eesti värbamistehnoloogia iduettevõtte RecruitLab uuringust. Värbajaid võrreldakse juba tarkvaraarendajatega, keda tikutulega taga otsitakse.
80% Eestis tegutsevatest värbajatest on saanud viimasel ajal tööpakkumisi, 65% värbajatest lausa rohkem kui ühe tööpakkumise. Võrdlusena oli Suurbritannias tööpakkumisi saanud värbajate osakaal vaid 47%.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.