Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et kaotasin kevadel töö. Koroonakriisi alguses kadusid päevapealt koolitused, nõustamised ning sissetulek.
- Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa Foto: Andres Haabu
Osa projekte lükkusid teadmata ajaks edasi, sest klientide jaoks olid olud muutunud ning koolitamine ja arengutugi ei tundunud enam asjakohane. Või kuidas koolitadagi hotelli personali tööõnne teemadel, kui kohe-kohe suletakse jäädavalt uksed? Olin valmis rohkem kirjatööd tegema ja vajadusel ümber õppima, kuid juba kuu aja pärast pöördusid osa vanu ja uusigi kliente küsimusega: mida nüüd edasi teha, kui me ei tea, kuidas meie inimestel päriselt läheb? Ootamatult sai tööõnnest viimase poolaasta üks olulisemaid teemasid.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.