• 18.05.20, 11:56

Mitte kunagi varem ei ole olnud tööandja brändingul kaalukamat rolli kui praegu

24. aprillil toimus üks tähtsamaid sündmusi tööandja brändingu maailmas. Erinevatest Euroopa riikidest pärit tööandja brändingu spetsialistid said virtuaalselt kokku ning jagasid kuulajatega oma kogemusi, tarkusi ja nõuandeid poolteist tundi kestva veebiseminari vältel.
Tööandja brändingu ekspert Brett Minchington
  • Tööandja brändingu ekspert Brett Minchington Foto: Krisztian Bodis
Seminaril osalesid Ungari, Tšehhi, Belgia, Hollandi aga ka Venemaa spetsialistid ning kindlasti üks eriala nimekamaid eksperte Brett Minchington otse Austraaliast. Eestit esindas arutelus tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht ja asutaja Kersti Vannas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele