Kas inimesi ahvatlevad tasuta lõunad, ettevõtte soodustused või midagi muud? Millised on töötajate praegused ootused tööandjale ja millega peaks ettevõtted praegu ja tulevikus arvestama? Asja selgitavad Elisa personalikonsultandid Sigrid Savest ja Keishy Margus.
- Elisa personalikonsultant Sigrid Savest Foto: Jake Farra
Kui veel mõned aastad tagasi võis töötajate sooviedetabelites vankumatult troonida suurem palk, siis praegu on pilt hulga värvilisem. Varasemal ajal n-ö kirsiks tordil olnud hüved on praegu pigem modernse ja ajaga sammu pidava ettevõtte loomulik osa. Personalikonsultantide Sigrid Savesti ja Keishy Marguse sõnul on kandideerivate ja juba ettevõttes töötavate inimeste ootused küllaltki sarnased ja suurt pilti need ei mõjuta. „Väga paljud loevad meediat ja teavad, mis maailmas toimub. Ollakse kursis, mida pakutakse ja mis võimalused on. Kui siis ettevõtte töötajate ootused on seotud rohkem konkreetse organisatsiooniga,“ ütleb Keishy Margus.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.