Mitmekesisuse juhtimine (ingl diversity management) on nii Euroopas kui ka Eestis üha päevakajalisem teema ettevõtetele, kes soovivad konkurentsis püsida ja meelitada ligi nii talente erinevatest inimgruppidest.
Näiteks oli BMW üks esimesi Euroopa suurettevõtteid, kus hakati kindla süsteemi järgi tegelema mitmekesisuse teadliku juhtimisega. Peamiselt motiveeris neid alustama paratamatus – Euroopa elanikkond vananeb. Juba mõne aasta pärast on BMW tehastes enimesindatud töötajate vanuserühm viiekümnendates mehed ja naised, arvukuselt järgmine aga suisa kuuekümnendates töötajad.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.