Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swedbankis usutakse mitmekesisuse põhimõtetesse, mille kohaselt peegeldab hea organisatsioon oma klienti. Kui meie kliendiportfell on väga mitmekesine, siis kahjuks meie pangakontorisse tööle kandideerijate kohta seda öelda ei saa.
Foto: Scanpix/Panthermedia
Oleme märganud, et kliendinõustaja (varem telleri) positsioonile kandideerib aina vähem küpseid ja elukogenud inimesi. Samas pakub see ametikoht kõige põhjalikumat väljaõpet, sobides tänu sellele nii eri tausta kui ka vanusega inimestele. Kuna soovisime julgustada Swedbanki kandideerima ka vanemas eas inimesi ja suurendada vanuselist mitmekesisust pangakontoris, algatasime seeniorkogemusega digipraktikantide projekti.
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.