• 13.09.16, 17:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia kui sotsiaalse kapitali kandja

„Ütle mulle, kes on sinu sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina ise”. See tuntud vanasõna ilmestab suurepäraselt tänapäeval sotsiaalmeedias kajastatavat infot. Nii kasutataksegi sotsiaalmeediat taustauuringu ühe meetodina.
Karmeli Laugen
  • Karmeli Laugen
Sotsiaalmeedia on vahend, tänu millele saame teada oma tutvusringkonda kuuluvate inimeste (kolleegid, sõbrad, juhututtavad, klassi-, trennikaaslased jne) päevarutiini – mida keegi sööb, millal magab, reisil käib või trenni teeb ning arvamusavaldusi enda ja teiste elu erinevate aspektide kohta: kes millise poliitikuga rahul(olematu) on, kellel on oma rahva pärast häbi, kes millist looma armastab, kes valesti parkijaid hukka mõistab jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele