• ST
  • 01.02.23, 12:47

Milliste trendidega arvestada ärikingituste tellimisel 2023. aastal?

Aasta esimene kvartal on hea aeg läbimõeldud kingistrateegia planeerimiseks. Maailmas toimuvad muutused ei jäta ka reklaamkingituste valdkonda puudutamata. Mida arvesse võtta valikute tegemisel?
Milliste trendidega arvestada ärikingituste tellimisel 2023. aastal?
Elame muutuste ajastul, mis jätab oma jälje ka valikute tegemisele firmameenete valdkonnas. Pikaajaliste töötaja- ja kliendisuhete loomisel ning kindlustamisel on endiselt ärikinkidel oluline roll, sest aitavad ettevõttel olla nähtav ning suurendada ühtsustunnet. Viimase aasta jooksul on mõned olulised suunad pead tõstnud, mida peaks iga kingitellija plaani koostamisel arvesse võtma. Üha olulisemad märksõnad on taaskasutatud materjalide ning kohalike tootjate eelistamine.

Muutused tarneahelates on mõjutanud eelistusi

Eelmise aasta peamine muutus reklaamkingituste alal on kindlasti seotud tootmis- ja tarneahelatega. Varem Aasiast tellitavad tooted on jõudsalt asendumas Euroopa toodanguga. Peamine põhjus on olnud toormepuudus, ebamõistlikult kõrged hinnad ja ülipikad tarneajad. See on pannud ka ettevõtteid eelistama kohalikke agentuure ning regionaalseid tootjaid.
Vähenemas on elektroonikatoodete kasutamine firmakingitustena ja järjest on kasvanud reklaamrõivaste osakaal. Eriti populaarseteks on osutunud erinevad pusad. Kõvapinnaliste toodete puhul on jätkuv trend joogipudelid. Kui varasematel aastatel on väga menukad kingitused olnud akupangad, siis nüüd on need jäänud tagaplaanile.

Loodussäästlikkuse tähtsus suureneb

Oluline on valiku tegemisel kingi praktilisus ja loodussõbralikkus. 2023. aastal tõuseb kindlasti ka tervislikke eluviise toetavate reklaamkingituste osakaal. Endiselt on aukohal kruusid, termostassid ja toidukarbid. Kuid järjest rohkem otsitakse sellist reklaamtoodet, mis oleks unikaalne ja sobilik just konkreetsele ettevõttele. Selle trendi mõju suurenemine toob rohkem tähelepanu väiketootjatele. Ka reklaamkingituste agentuurid peavad pingutama sel aastal rohkem ja leidma omanäolisi firmakingiideid, sealjuures arvesse võttes ökoloogilist jalajälge, kuskohast on pärit toormaterjal ja kas tootja on piisavalt eetiline.
Silma torkab, et ka tekstiili valdkonnas on materjalide ümbertöötlemine saanud valdavaks. Firmarõivaste valikust leiab taaskasutatud materjalidest pea kõiki tooteid, T-särkidest fliiside ja softshellideni.
Kuna ärikinkide tellijad on muutunud oluliselt teadlikumaks ja valivad aina enam reklaamtooteid, millel on väike CO² jalajälg, siis see on pannud tootjaid mõistma, et taaskasutatud materjalid on firmameenete tulevik.
Tänu uutele tehnoloogiatele on võimalik nüüd ka väiksemaid koguseid personaliseerida, alates juba 1-5 esemest. Kindlasti heaks uudiseks neile, kes soovivad omanäolisi, täiesti oma kujundusega ja unikaalselt disainitud reklaamkingitusi - enam ei pea tooteid tellima 100 või 1000 kaupa.

Reklaamkingituste tellimine kolib veebi

Kindla trendina jätkub populaarsete tootjate toodete kasutamine koos ettevõtte brändiga. Elektroonikatoodete valiku korral eelistatakse tuntud firmade toodangut, nagu näiteks Samsung, JBL, Motorola, Philipps jt. Firmakingituste tootjad kasutavad ka aina enam ka omaenda loodud brände, et anda edasi sõnumit kvaliteedist, mida need tooted esindavad, näiteks Luxe, Elevate, Ukiyo, Urban Vitamin jne.
Olulise muutusena on näha, et näidistesaalid on kaotamas oma võlu ning tellijad on oma firmakingituste valikut aina rohkem tegemas veebis kuvatud tootekirjelduse ja pildi järgi. Paljud eelistavad ka võimalust tarnida toode otse tehasest oma kontorisse või lattu ilma vaheetapita. See on viinud tellimise täiesti uuele tasemele.
Reklaamkingid on muutunud universaalsemaks, see tähendab, et enam ei eelistata nii väga hooajalisi tooteid nagu näiteks traditsioonilisi jõulukinke, vaid tehakse aastaringselt kasutatavaid kingitusi. Tulenevalt pingelisest olukorrast meie regioonis võib märgata ka erinevate hädaabi reklaamtoodete trendi, mis aitavad keerulises olukorras ellu jääda.

Personaliseerimine tugevdab brändi kuvandit

Jätkuv ja kindel trend on oma kujundusega firmakingitused, eesmärk on leida võimalikult omanäolisi lahendusi. Üha rohkem tehakse kingituseks toodete kombosid ehk komplekte, valides sinna soodsamaid tooteid. Ka nii saab luua unikaalse reklaamkingituse, millega tugevdada oma brändi imagot.
Disaini ja kujunduste puhul eelistatakse värviüleminekuid või isikupärast graafikat. Samas kasutatakse ka toon-toonis kujundusi, mille puhul logo või disain jääb vähem silmatorkavaks.
Kokkuvõtvalt võib prognoosida, et laialdasemalt eelistatuks saavad sel aastal olema erinevad tekstiiltooted ja unikaalsed reklaamkingituste komplektid.
Ärikingituste valikul tasub kindlasti uurida reklaamkingiekspertidelt uute võimaluste kohta, et parimal viisil ja kõige soodsamalt luua oma ettevõttele unikaalsed reklaamkingitused, mis täidavad eesmärki.
Tutvu laialdase reklaamkinkide valikuga ning küsi lisa: www.logo.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele