Kõige rohkem firmapidusid peetakse tavaliselt jõuluperioodil, paljud ettevõtted korraldavad ka suvepäevi. Lisaks väiksemad üritused, näiteks ühised sünnipäevatähistamised, matkad, koolitused.
- Firmapidu on suurepärane viis tänada oma töötajaid.
On alati hea mõte leida peopaik väljaspool ametiruume, see aitab töömõtteid eemale peletada ja loob vabama atmosfääri. Sobiva ja meeldiva peopaiga leidmisega olete juba poolel teel ettevõtmise õnnestumisele – sest pole paremat sündmust meeskonnavaimu tugevdamiseks ja omavaheliste suhete parandamiseks kui üks
vinge firmapidu!
Suuremates ettevõtetes jääb tihti firmapeo organiseerimise põhiraskus sekretäri või personalijuhi õlgadele. Hea, kui saab luua korraldustoimkonna, sest koostöös sünnivad ikka parimad ideed ja ka nende teoks tegemine kulgeb meeskonnana tegutsedes ladusamalt. Oluline on siiski võtta asja huumoriga ning olla valmis ka väikesteks äpardusteks, sest alati võib ette tulla ootamatusi, ükskõik kui hoolikalt ette mõelda. Niisiis, olge paindlikud, võtke viperusi kui väljakutseid ning looge üheskoos tõeliselt positiivne ja meeldejääv üritus.
Kuidas aga korraldada unustamatu pidu?
Milline on üks supertore firmapidu, sellele ühest vastust leida ei ole kerge. See oleneb paljudest asjaoludest: ettevõtte suurusest ja suunitlusest, peo eelarvest, aastaajast, ajendist. Variante on mitmeid: pidulik klubiõhtu koos õhtujuhiga, teemaüritus, järveäärne piknik, matk loodusrajal, laevareis – seda nimekirja võib veel pikalt jätkata. Võimalik on ühendada ka meeldiv kasulikuga: näiteks koolitus, mis lõpeb väikese peoga või pingutava matkapäeva lõpetuseks meeleolukas saunaõhtu.
- Matk looduses on tõeliselt positiivne ja meeldejääv.
Kui on paika saanud ürituse laad, leitud sobiv peopaik ja välja mõeldud tegevuskava, siis on suur töö tehtud, kuid jääb veel üks oluline nüanss, mis aitab sündmust erksamaks ja meeldejäävamaks muuta – firmakingitused!
On teada-tuntud tõde, et enamik inimesi rõõmustab kingituse saamise üle. Olgu see ükskõik kui tilluke või sümboolne. Kuid mida asjalikum ja praktilisem on kingiks saadud ese, seda parem ja muidugi ka keskkonnasäästlikum. Otse loomulikult peaks kingitusele olema trükitud ka teie ettevõtte
logo, tugevdamaks nii teie brändi nähtavust kui ka meeskonna ühtsustunnet.
Potentsiaalsete promotoodete valik on väga suur, millised
reklaamtooted ja
meened sobiksid just teie ettevõtmisele, see sõltub suuresti, kas tegemist on siseruumides toimuva peoga või õueüritusega, kas pidu toimub suvel või talvel ning milline on pidulikkuse aste. Kui endal ideed otsa lõpevad, siis tasub alati pöörduda asjatundjate poole, kes heal meelel nõu ja jõuga appi tulevad.
Millised firmameened aitavad peo õnnestumisele kaasa?
Kingivalik võib esmapilgul võtta silme eest lausa kirjuks, võib julgesti öelda, et reklaamtootena saab kasutada mis iganes eset. Ka hinnaklass ja kvaliteet varieeruvad päris arvestatavalt, samas mitte alati ei ole soodsamad tooted kehvema kvaliteediga. Palju on turule tulnud taaskasutatud ja biolagunevast materjalist asju, nii et üsna kerge vaevaga saab teha loodussõbralikumaid valikuid.
Et talviste pidude aeg on selleks korraks möödas, siis järgnevalt mõned soovitused, lähtudes just suvistest ja vabaõhuüritustest.
Olenemata toimumispaigast on üsna kindel, et pakutakse suupisteid ja jooke ning vaja läheb erinevaid joogi- ja söögitarvikuid. Ideaalis võiksid need olla biolagunevast materjalist, näiteks GoGreen papist
joogitopsid, taldrikud ja noad-kahvlid-lusikad oleks sobilik valik. Omal kohal on ka logoga
joogipudelid – neid leidub igale maitsele, suuremaid ja väiksemaid, erinevast materjalist ja eri suuruses. Seiklusrajale peaks igaüks kindlasti kaasa võtma korraliku
roostevabast terasest termose, mis hoiab joogi kuuma 12 või vajadusel ka külmana lausa 24 tundi järjepanu. Toredaks
kingituseks oma töötajatele on ka seikluskaamera, loomulikult kaunistatud firma logoga.
Kui ühisürituseks on matk, siis kuluvad marjaks ära kvaliteetsed seljakotid näiteks
Bobby disainseljakott, mis on väga ergonoomiline ja vastupidav, enamasti ka tehniliste lisadega. Matkaseltskond võiks kindlasti olla ka ühtselt riietatud:
trükiga t-särgid, pusad,
nokamütsid või safarimütsid ja tikandiga
fliisid on tavalisem valik, kuid miks mitte ka ohutusvest, et keerulisel maastikul kaaslastele hästi nähtav olla. Ja muide – ka kummikuid saab brändida!
- Väike firmapidu vabas õhus.
Matka lõpetuseks ja tipphetkeks kujuneb sageli ühine piknik, aga piknikku võib pidada ka täiesti eraldi väikese firmapeona, tähistamaks töövõite või sünnipäevi. Paljud piknikutooted sobivad suurepäraselt ka ettevõttepoolseteks tähtpäevakingitusteks. Näiteks tikandiga pleedid, piknikutekid, piknikukorvid. Samuti nahast
reisikott või külmaelementidega jahutuskott, klaasist veepudel, kaasaskantav kohvimasin või graveeringuga
termostass. Peomeeleolu loomiseks ja ühtlasi ka
ärikingituseks sobib ideaalselt
juhtmevaba kõlar. Bluetooth-kõlaritel on sageli ka laadimisfunktsioon, kuid alati tasub kaasa võtta ka akupank.
Kui päikesepaistelisel suvepäeval kontoriseinad ahistavaks muutuvad, siis ei ole vaja üle mõelda, vaid tuleb teha üks spontaanne sportlik
rannapidu! Selleks otstarbeks võiks varudes olla mõned logoga rannapallid, tennisereketid ja
frisbee'd. Paha ei tee ka eritellimisel valminud
rannaplätud, brändinguga
päikeseprillid ja veekindlad mobiilitaskud. Mõnusaks peesitamiseks aga sissekootud mustriga rannarätik või
mikrofiibrist fototrükiga rannalina.
- Lahe rannapidu ja logoga promotooted.
Firmapidude ja ägedate ürituste korraldamine on investeering ettevõtte tulevikku, see on suurepärane viis tänada oma töötajaid ning tõsta meeskonna moraali, milles kindlasti on oma roll ka teadlikult valitud firmakingitustel.
Vahvaid ühisüritusi ja läbimõeldud kingivalikuid soovides
Anti Saluneem
Logotrade reklaamkingituste agentuuri looja ning tegevjuht
Lugege lisa firmakingituste kohta järgmistest artiklitest.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.