• 28.02.25, 16:00

Tehisaru ei ole lahendus kui sa ei tea, mis on probleem

00:00
  • Mart ValnerMart Valner
Tehisaru ei ole lahendus kui sa ei tea, mis on probleem

Saates räägime tehisaru kasutamisest klienditeekonna lihtsustamisel ning uurime, millal peaksid ettevõtted tehisaru lahendusi kaaluma.

Saates ütles Elisa Eesti erakliendi üksuse juht Mailiis Ploomann, et Elisa on juba kaheksa aastat arendanud enda tehisaru kompetentsi. ning selle eeldus oli enda jaoks väga selgelt läbi mõtestada, mis probleeme selle abil lahendada.

Elisa on rakendanud tehisaru näiteks selleks, et vastata inimeste ootusele nende vastamiskiiruse osas ning ka mõningal määral töökäte asendamiseks.

"Tööturul ei olnud ühel hetkel piisavalt inimesi värvata. Me oleme nüüdseks jõudnud sinnamaani, et kõikidest sissetulevatest kontaktidest liigub kolmandik AI koondnime Annika käest läbi." sõnas Ploomann.

AI koolitaja Kristo Peterson lisas, et AI efektiivseks kasutamiseks on väga oluline see oma vajadustele vastavalt välja koolitada.

"Ta aitab sul aru saada, kus sa oma ettevõttega oled, kuhu suunda minna ja millega suurimat uut arengut luua." sõnas Peterson.

Saates räägime, mis on suurimad väljakutsed tehisaru väljaõpetamisel telefonikõnedest arusaamiseks ning kellele ikkagi oma andmeid usaldada.

Saadet juhib Mart Valner.

Fotol vasakult: Kristo Peterson, Mart Valner ja Mailiis Ploomann. Autor: Andres Laanem

Tehisaru ei ole lahendus kui sa ei tea, mis on probleem
00:00

Viimased uudised

Uudised
  • 31.03.25, 16:20
Kui struktuur kaob, aga juhtimist ei tule ehk miks lame organisatsioon võib valusalt langeda
  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 12:00
Virtuaalne töö- ja karjäärimess pakub võimalusi nii tööotsijale kui karjääripööret plaanijale
Uudised
  • 31.03.25, 09:48
Kas tööandja saab puhkuseleminekut keelata? Mitte alati!
Pane tähele: täna on puhkuste ajakava esitamise tähtaeg!
Uudised
  • 31.03.25, 09:00
Targalt, mitte tormates: värbamisnipid, mis praegusel ajal loevad
Tööandjad värbavad kiiremini kui mõtlevad – ja see maksab kätte!
Arvamused
  • 28.03.25, 19:20
Irene Annus: palgateadlikkus on puuduolev lüli hariduses ja tööturul
Kui palgateadlikkus on üks tööelu nõrgemaid lülisid, on ehk aeg see lüli ise tugevamaks muuta!
Saated
  • 28.03.25, 16:00
AI automatiseerib töölõike, mitte töökohti
Arvamused
  • 28.03.25, 15:25
Tööandjad otsivad inimesi valest kohast ehk kes on tööturu alakasutatud ressurss
Personaliplaanides on auk – ja see on halli värvi.
Uudised
  • 28.03.25, 13:31
Hea klienditeenindaja olgu sõbralik nagu koer, kannatlik nagu krokodill ja minema vooluga kaasa nagu saarmas
Hea teeninduse kuu raames jagavad oma mõtteid ja kogemusi heast teenindusest Prisma ja Tallinna Sadama töötajad ja esindajad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele