Üks, mida ameeriklased vaieldamatult hästi oskavad, on turundus. Brändide loomine, neile elu sisse puhumine ja nende muutmine suuremaks kui elu tuleb neil lihtsalt veatult hästi välja, kirjutab Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp USA trende analüüsides.
- Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepal jagus USA-reisil silmi-kõrvu ka kohaliku personalitöö jaoks. Foto: Meeli Küttim
Juuni lõpus, kui kaasmaalased valmistusid jaanipeoks, lendasin üle ookeani Ameerikasse. USA-s on mul sõpru, keda polnud kaua näinud, kuid oli ka professionaalne huvi, miks just sel aastal sinna sõita soovisin - on ju valmiste aasta ja presidendikandidaatide vastu ei ole kõrgendatud huvi ainult USA-s, vaid pilgud on sinnapoole suunatud kogu maailmas.
Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.