IT valdkonna tööturu vaakumseis paneb tööandjad pingutama, et inimestele silma jääda. Rahanumber ainuüksi töötajat ei köida ja tema hoidmisel hakkavad mängima hoopis muud olulised tegurid.
Kuigi materiaalsed hüved, nagu palk, on töökoha vahetamisel olnud pea alati TOPis, ja ilmselt ka jäävad esikolmikut troonima, siis aina enam peetakse oluliseks pehmeid hüvesid. Tõtt-öelda, on minu arvates töötajaid neid otsinud kogu aeg, aga paljud tööandjad on olnud töötajatest pigem alati sammu võrra maas. Alles viimastel aastatel on pehmetele hüvele rohkem tähelepanu pöörama hakatud.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.