Rootsi muusikaplatvorm Spotify vastandus üleilmsele kaugtöö vähendamise lainele teatega suures välireklaamis, et nende töötajad suudavad ise otsuseid teha ja võivad töötada ükskõik kust.
- Rootsist pärit muusikaplatvorm Spotify on tellinud hiigasliku välireklaami, näitamaks, et nende suund on täna ja tulevikus kaugtöö. Foto: LinkedIn/Eric Partaker postitus
Karm tõde on see, et kui juht ei usalda oma kaugtöömeeskonda, pole probleem töötajates, vaid juhis, kommenteeris LinkedInis üleilmselt nimekas tippjuhtide koolitaja Eric Partaker, kelle klientide seas on hulk globaalsete suurfirmade juhte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimastel nädalatel on tulnud hulgaliselt uudiseid, et ettevõtted plaanivad oluliselt muuta kodukontori-kontori kasutamise tingimusi. Bolt on otsustanud, et töötajad peavad kontoris käima vähemalt kaks päeva nädalas, ka nii mõnigi teine ettevõte on selle otsuse juba teinud või kohe tegemas.
Bolt pole kunagi olnud kaugtööd eelistav ettevõte, nii et töötajate kontorisse tagasi toomine ei ole järsk muutus, kinnitas Bolti tööandja brändingu juht Grete Kivi. Seda teavad kõik, kes meiega liituvad, lisas ta.
Tehnoloogiaettevõte Bolt ei leia, et kontoris kohal käimise nõude tõttu hakkaksid töötajad lahkuma.
Olukord kodust või sootuks maailma teisest otsast töötamisega läks vahepeal käest. Nüüd toimub n-ö turu korrastumine, kirjutas Äripäev oma juhtkirjas “Kodus töötamine saab püksid jalga”.
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.