Eesti parim värbamisturundustegu on Lidli massvärbamise kampaania
Täna autasustati 2021. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil „KICKOFF 2022 värbamisturundusauhinnad“. Sel aastal laekus konkursile rekordilised 41 värbamisturundusteo ja 47 aasta värbaja nominatsiooni.
Lidli personali otsimise kampaania pälvis tunnustuse. Foto: Liis Treimann
Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2021. aasta parim värbamisturundustegu Lidli tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania. Silmapaistvaimaks värbajaks valiti Julia Jolkin IT Talentist.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.