Puhkust ootavad kõik töötajad pikisilmi, ent kolleegi asendamine tema puhkuse ajal ja topelt tööülesannete täitmine võib kujuneda töötajale stressirohkeks. Kuidas seda olukorda töötajate jaoks sujuvamaks muuta ja korraldada puhkuste perioodi nii, et ka ettevõtte protsessid laitmatult edasi toimiks? Kogemusi jagab ERGO kindlustuse müügijuht Helen Sutt.
„Puhkuste asendamise korraldamisel on neli olulist aspekti: säilitada ettevõtte teeninduskvaliteet klientide ootustele vastaval tasemel, hoida tööprotsessid jätkusuutlikuna, arvestada organisatsiooni äriprotsessidest tulenevate ootamatute väljakutsetega ning pidada igal sammul meeles töötajate (ka juhtide) vajadusi. Ettevõtetelt, kelle töötajad siiani valdavalt kodukontorites töötavad, eeldab puhkuseperioodi korraldamine veelgi suuremat usaldust oma töötajate suhtes ning oskust neid ka distantsilt motiveerida ja innustada,“ toob Sutt välja.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.